20101029

gua tak normal

cara tido gua memang tak normal.
sebelum tido gua perlu 2 jam pre-sleep maknanya, lepas 2 jam baru leh tido.pastu tido 5 jam maximum.kalau hari-hari letih terus tido tapi 3 jam je paling lame.pastu tak boleh dah tido.macam harini la.kol 12 tido kol 3 terbangun tak boleh tido.dah lapa haremm.posisi tido besenye tuka setiap 15 minit.pastu droollllllllllllll..........
shitty shittttt.bila letih jadik cmnie


gua tak tau ape tabiat nie tapi kalo jalan atas benda yang ade line macam nie




so, yang ade pattern macam box-box cam tu aku tak kan pijak atas line2 die.so, agak bodoh kan??
ini ke ADD??

aku tabole dengar geseran antara dua jenis marble


dengar je mesti gua se geli-geli jubor macam makan pudding caramel.

aku tak boleh tengok bright sky.aku BERSIN!!


mule2 mate aku berair.pastu bersin.aish!!!hommmm!!!

aku suke teangok kedai kecik2 yang packed kat town.dan bangunan tinggi yang packed yang menggelapkan suasana dan town di atas bukit macam ni



stylo kan.benda paling kecik dan paling besar.

tabiat paling tak normal adalah gua banyak dapat idea-idea mase berak.

6 comments:

Anonymous said...

wahahahaaha~!
aku gelak cm org gila mmbace nih.

Anonymous said...

haha. nice entry, tp mcm pelik plak, apsal u nmpak bright sky, mata berair dan bersin. super pelik!

gabangaban said...

chanten.haha...kan3???

fie.mmg macam 2.skrg makin kurg.tapi mmg i xtgok la bright sky. ;]
matahari pagi pon dulu2 xleh gak.bersin gak.kalo pj pagi2 i x join.

tania said...

eleh, tak boleh ke atau manja? hahahahahha!

gabangaban said...

tak boleh apa?

Anonymous said...

x blh dgr geseran marble, x blh tgk bright sky n etc haha