20101108

Di saat aku merasa Buta Perot dan Gelabah

1. Pabila gua reply mesej tapi failed.Pastu nak bengkek-bengkek pulak orang di balik sana 'reply' lambat.Tersengih la jap depan fon.






2. Pabila semangat gila harem nak pi kelas tiba2 hari tu la jugak Lecturer nak BATAL kelas. Sebab ni la gua miss banyak kelas.hoho






3. Pabila salah baca komen,status,mesej dan nak bengkek tak tau pasai. Selamat orang lagi sekor tu tak paham.haha!!






4. Pabila durian luruh atas kepala.serious shit.Tak tipu.




"ahha.kat situ le saye kene hempap dgn DURIAN tue..heeeh..sakit3"


5. Pabila dilanggar moto mase dok kat TEPI jalan.




"memang salah JPJ la tak ajar bwk moto kat tengah jalan.semua ajar bagi isyarat ajer.hadeiii.."

6. Turun tangga sambil nyanyi tiba2 ada berduyun orang kat bawah tu.Cover dengan nyanyi 'miming' pastu bile dah jauh bg kuat sikit(buat2 macam tak kesah padahal malu)






7. Bila pi tolak moto lama tak start ke woksyop sebab tamau hidup sebab TAKDER MINYAK sebenarnye.






8. Bila menggelabah cari talipon yang sebenarnya ada dalam beg dan bodohnya gua silent.






9. Pabila ilang wallet tapi terbit idea untuk MISS CALL wallet tersebut.






10. Pabila cuma dapat mengeluarkan RESIT kat ATM mase gah nak keluar shopping mase ade sale besaran.






11. Pabila mengata perkerjaan seseorang dan kebetulan pulak.Itu pulak pekerjaan bapak orang yang mendengar.Mule gune ayat.tapi3 tak semua macam tu.......haha!!






12. Pabila setelah 2 bulan tak balik rumah skali sampai jumpe member2 dok tanya "BILA NAK BALIK P SANA PULAK??"mak aih.nak halau aku ker??






13. Bila segak berpakaian sekolah dan makcik sapu sampah kat laman rumah tanye "Pi sekolah ka??"






14. Bila semua orang dapat tau apa yang aku tulis ni.haha!!!!


malu la nie.chieh!!


p/s:and gua nak mula ade signature.and sesape tau widget sal signature pls share ur ilmu uolllz yerr!!



9 comments:

NURUL FARHANA said...

yang nO.2 tu..
betOl ea?
bukan memang malas nak gi kelas ke??

Anonymous said...

yg no 4, 5, 9, dgn 10 tu kelakar laaa. haha. sengal u

gabangaban said...

farhana:taklah.mne de.....

fie: fav part no 9 la....haha!!

Anonymous said...

wahahaa...weh,kitty tu cuty killer.

gabangaban said...

haha...itu je?/

Anonymous said...

blog kau pn klaka jgk~
aku suka la..hahaha.tertinggal lak part tu.hee.
maaf2.

CICI ARIEFA said...

waa bagus2 buat jugak topic macam ci=)

gabangaban said...

chanten.hahaha..sentiase

ci.inspirasi dari anda jugaaaa..haha

PUTERI NATASSIA said...

alaa , kalau nak signature tgk je tuto , then ikut step . senang je . :)