20101114

cita-cita takdak masa depan gua

sejak dilahirkan karier utama gua ialah TEBANG POKOK.






boleh dikatakan sejak umoq 2 tahun gua memang dah OBSES dengan karier nie.
gua memang boleh dikatakan AMATUR pada umur 4 tahun.memang gua banyak komitmen terhadap pekerjaan nie.


actual pic of me.
nampak pokok kat belakang??gua fikir gua yang belah dua.


memang "pedang potong pokok" tu sentiasa berada dalam jagaan gua dari kecik


mak gua dulu2 dah cakap bila keluar kereta jer teroih serbu pokok sebelah umah pastu dengan nada "grongggggg,,gronggggg" gua perlahan2 dan cermat menebang pokok tu.


so, by then dah besaq sikit darjah satu,gua dah lupankan hasrat itu dan tiada cita2.biasela kan??bila masok skola nie cita2 nie satu elemen "penting" dalam pembelajaran.
bila cikgu tanya sal cita2 menggelabah tak tau nak jawab ape.errrrr.DOCTOR??esok lusa pon same jeee..pakai maen tembak BOMBA la,POLIS la..pakai sedap badan je la..tapi masok f1 set mind lembut2 nak jadi DOCTOR...


pastu tibe2 bajet pandai sains.sampai bio spm kantoi B3.punah harapan.


jadi sekarang bercita2 mau jadi ENGINEER la plak.dah masok U pon engineering....


baru je jap tadi berangan nak jadi PILOT.haha!!!bodoe3



8 comments:

Anonymous said...

tringat time aku kecik2 dulu cita2 slalu berubah~ hahahaaa.
weh,comel lah kau time kecik2 berbanding skang~

gabangaban said...

ko aa xpenah usha pic2 aku

toi said...

gaban petra....

Anonymous said...

fuck! kau kecik-kecik comel. dah besar macam perompak. Apa dah jadi ni Gaban?

fikri said...

dulu aku bercita2 nk jd pmain bola pro wan.
tp memandng kan size xdak, tpaksa tukaq lah.

tania said...

pilot? (tak mungkin akan jadi awan gaban)-____-"



ouh mungkin nak reka pen baru brand pilot hahaha

gaban said...

toi cipap!!

annoyingmost dah biase dgn statement gitu

ebo cita2 xtercapai

tania lu punya mulot xde insuran..awan gaban mmg dah ade...tayangan lepas 2 alam...dr rozmey yang arahkan cite 2

Anonymous said...

haha
wa mana pernah ade insurance mulut ;)
ouh abg rambut bulat dah pandai arahkan cter ke weyhhh.